کامپیوتر و شبکه
 
 
دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : تورج

 

صنعت ساخت روبات در آینده نیز یکی از چالش‌ها و نیازهای دنیای امروز ما خواهد بود، چرا که هر روز و هر روز به کمک و مساعدت بیشتری نیاز داریم.

«اینو روبو» یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعت روبات در اروپا در شهر لیون فرانسه برگزار شد. به گزارش ایستگاه آی تی از یورونیوز، بعضی از روبات‌ها، با فناوری پیشرفته و بعضی از آنها با دانش سنتی و تکنولوژی معمولی ساخته می‌شوند.

نقش اصلی روبات‌ها در زندگی ما، نقش کمکی و گاهی جایگزینی انسان می‌شوند.

روبات‌ها در مراقبت از سالمندان می‌توانند مفید باشند و در تسهیل زندگی معلولان حرکتی نقش مهمی دارند.

اما سوال این است، روبات که ابزاری برای کمک به انسان است باید شمایل و ظاهر انسانی نیز داشته باشد؟

بعضی از پژوهشگران در زمینه کارکردهای روبات تحقیق و فعالیت می کنند در حالی که بعضی دیگر به ظاهر و مختصات فیزیکی آن علاقه‌مند هستند.
در همین حال سازندگان شرق دور که سابقه طولانی در این صنعت دارند، از گروه دوم این تولید کنندگان و پژوهشگران هستند.

به نظربعضی از تولیدکنندگان، داشتن ظاهر انسانی، برای یک روبات بسیار ضروری است. زیرا همراه و همدم انسان هستند و از طرفی دنیای اطراف ما، با تناسب نسبت به اعضا و اندازه انسان ساخته شده . پس انتخاب اندازه و مختصات فیزیکی انسان ضروری است.

صنعت ساخت روبات در آینده نیز یکی از چالش‌ها و نیازهای دنیای امروز ما خواهد بود، چرا که هر روز و هر روز به کمک و مساعدت بیشتری نیاز داریم.





دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 12:15 ::  نويسنده : تورج

هکرهای سوری طی اقدامی تلافی‌جویانه شبکه اجتماعی آنونیموس به نام آنون پلاس(AnonPlus) را هک کردند و عکس‌هایی وحشتناک از اجساد سوخته شده را برروی این شبکه اجتماعی فرستادند.

گروه‌های هکری در سال‌های اخیر همپای سایت‌ها و شبکه‌های جدید، فعالیت می‌کنند و مشخص نیست که دقیقا به سراغ کدام گروه، حزب و یا تکنولوژی می‌روند؛ در این گزارش به مهم‌ترین هک‌های انجام شده در سال ۹۰ پرداخته شده است.

به گزارش ایستگاه آی تی به نقل از ایسنا، کارشناسان تاکید دارند که اگر پسورد ساده‌ای برای فایل‌ها انتخاب شود، در واقع راه برای هکرها باز گذاشته‌ شده و کاربران باید در انتخاب پسوردها دقت کنند.

* ۲۵ میلیون کاربر پلی استیشن هک شدند
پس از گذشت حدود دو هفته از بروز اختلال در شبکه پلی‌استیشن، شرکت سونی اعلام کرد براساس جدیدترین بررسی‌ها ممکن است هکرها اطلاعات شخصی ۲۴.۶ میلیون کاربر دیگر را به سرقت برده باشند.

شبکه پلی استیشن دارای ۷۷ میلیون کاربر در سراسر جهان است؛ حمله هکرها به این شبکه در تاریخ ۱۶ و ۱۷ ماه آوریل ۲۰۱۱ صورت گرفت اما شرکت سونی این موضوع را در تاریخ ۲۶ ماه آوریل به اطلاع کاربران رساند.





ادامه مطلب ...


دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, :: 12:13 ::  نويسنده : تورج

 

 

شرکت G.Skill را می شناسید؟ شرکتی تایوانی که محصولاتی مخصوص کسانی می سازد که به اورکلاک کردن علاقه دارند و به ساخت رم های پر سرعت مشهور است. حالا این شرکت می گوید سریع ترین رم DDR3 چهار کاناله جهان را ساخته است. 

آنها همیشه در تلاش اند که مرزهای سرعت DDR3 را پشت سر بگذارند و این مجموعه رم ۱۶ گیگابایتی آنها دارای سرعت ۲۶۶۶MHz است. 

اگر هر کدام از رم های ۴ گیگابایتی این شرکت واقعا بتوانند با سرعت ۲۶۶۶MHz کار کنند آن وقت می توانیم این ادعا را قبول کنیم که با سریع ترین رم های Quad-Channel DDR3 جهان روبرو هستیم. 

این مجموعه روی یک مادربورد ایسوس Rampage IV Extreme تست شده و با یک پردازشگر اینتل Core i3-3960X کار می کرد. اما به مشخصات ولتاژ این دمو که در نمایشگاه CeBIT ارایه شده، اشاره ای نشده است. 

فعلا DDR3 در حال جلو رفتن با گشودن مرزهای جدید سرعت است اما تا چند سال آینده DDR4 نسل جدیدی است که قابلیت های جدید سرعت خودش را به رخ نیاکان می کشد.





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کامپیوتر و شبکه و آدرس officenet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 11078
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1